De redactie kreeg de afgelopen dagen verschillende mailtjes, telefoontjes en andersoortige berichten die over de laatstverschenen nieuwsbrief gingen.

 

Deze nieuwsbrief, die op 5, en bij sommigen pas op 6 maart werd bezorgd bevat een aantal items die op het moment van bezorging al voorbij waren.

 

Hiervoor zijn we een verklaring schuldig. De nieuwsbrieven van de regio (en veel andere HCC groeperingen worden via een speciaal doorvoor gebruikt programma (Tripolis) gemaakt en verstuurd. En dit is een geautomatiseerd proces.Helaas is vorige week de server waarvan al deze nieuwsbrieven worden verstuurd, getroffen door een grote storing die een aantal dagen heeft geduurd.

 

Omdat de nieuwsbrief al aangeleverd was, kon de redactie dit niet meer ongedaan maken en dat is de reden dat de nieuwsbrief alsnog, nadat de storing voorbij was, met flinke vertraging, en dus met achterhaalde informatie, bij onze leden "op de digitale mat" plofte.

 

Namens de redactie en het bestuur, onze welgemeende excuses voor de "overlast".